Free Joomla Templates by FatCow Coupon

Утицај пандемије и ментално здравље

  1. Твоја узнемиреност је потпуно нормална

Ако те затварање школе и забрињавајући наслови узнемирују, ниси једини. Нормално је да се тако осећаш.

image

  1. Пронађи начин да себи скренеш пажњу

Постоје ствари на које не можемо утицати, зато треба пронаћи начин да себи скренеш пажњу. Читање књиге, шетња, одређени хоби свакако могу бити делотворни.

Svi hobiji su na engleskom jeziku sa prevodom. Moj hobi - Moj hobi (1),  usmena tema na engleskom jeziku sa prevodom

  1. Фокусирај се на себе

Фокусирање на себе и проналажење начина да искористимо сваки тренутак у садашњости одличан су начин да бринеш о свом менталном здрављу.

image

  1. Обрати пажњу на своја осећања

Свако своја осећања обрађује на други начин. Важно је да урадиш оно што се теби чини исправним и корисним.

Le masque de la normalité : une arme redoutable qui cache notre déconnexion  émotionnelle | Nippon.com – Infos sur le Japon

imageОдсек за промоцију здравља